Joanna Ceplin

Joanna Ceplin

Joanna Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji online. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. Pomaga tworzyć i wprowadzać na rynek produkty online i sprzedawać z sukcesem. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz kursów online:…

Przedsiębiorca digital, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji online. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. Pomaga tworzyć i wprowadzać na rynek produkty online i sprzedawać z sukcesem. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz kursów online: „Jak zbudować znaną markę online”, „Jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów”, „Zaplanuj swój biznes w mediach społecznościowych”, „Skuteczna reklama na Facebooku”, „Turbo lista mailingowa”. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla małych przedsiębiorców. Oprócz szkoleń online prowadzi w całej Polsce szkolenia stacjonarne “MarkaOnline.pl”. Przez ostatnie trzy lata w jej kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 13500 przedsiębiorczych osób. Partner w agencji CommunicoArts oraz właścicielka Lemon Social Media. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii “Innowacyjne działania w komunikacji” za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych. Autorka artykułów w “Forbes.pl”, “My Company Polska” i w wielu innych, na temat wpływu mediów społecznościowych na rozwój biznesu i marki. Swoich odbiorców przekonuje, że media społecznościowe to nie tylko złodzieje czasu. Dla przedsiębiorczych osób jest to najefektywniejsze narzędzie do rozwoju biznesu – o ile robią to dobrze.